Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym korzystania ze Sklepu, oraz prawa, obowiązki i warunki odpowiedzialności Sprzedawcy i Klienta. Dokument zawiera także informacje, które Sprzedawca jest zobowiązany przekazać Konsumentowi i Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu na prawach konsumenta zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 t.j. ze zm.). Zapoznaj się również z naszą Polityką Prywatności.

§ 1 Definicje

Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Formularz - skrypt stanowiący środek komunikacji elektronicznej, umożliwiający złożenie Zamówienia w Sklepie lub dokonanie innych czynności w Sklepie.

Konsument - konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Konto - funkcja, dzięki której Klient może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.

Klient - każdy podmiot kupujący w Sklepie.

Klient uprzywilejowany - Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.

Newsletter - elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).

Produkt - towary sprzedawane w Sklepie, znajdujące się w ofercie Sprzedawcy.

Regulamin - niniejszy regulamin.

Siła wyższa - zdarzenie niezależne od woli stron, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części (np. wojna, strajki, niedobory surowców, zakłócenia w funkcjonowaniu fabryk, blokady dróg, nadzwyczajne zjawiska przyrody, epidemie, stany nadzwyczajne).

Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem eclectic-design.pl

Sprzedawca - Lemur Studio Agnieszka Gwiaździńska, ul. Promienista 25C, 60-157 Poznań, NIP: 7831627685, REGON: 368406381.

Umowa - umowa dotycząca zakupu Produktu, zawarta w wyniku złożenia Zamówienia w Sklepie i jego przyjęcia przez Sprzedawcę.

Usługa - usługa w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2017.1219 t.j. ze zm.), świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu.

Zamówienie - zlecenie zakupu Produktu, złożone przez Klienta za pomocą Sklepu.

§ 2 Dane kontaktowe sprzedawcy

§ 3 Sprzedaż Produktów w Sklepie

  1. Produkty

    1. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są nowe i wolne od wad. Szczegółowy opis Produktu znajduje się na stronie Sklepu, na podstronie danego Produktu.

    2. Ceny Produktów widoczne w Sklepie są cenami całkowitymi. Do ceny Zamówienia doliczana jest całkowita cena Produktu oraz koszty dostawy.

  2. Złożenie zamówienia

    1. Zamówienia można składać zarówno po wcześniejszej rejestracji Konta, jak i bez rejestracji w Sklepie.

    2. Wybrany Produkt należy dodać do koszyka w Sklepie.

    3. Klient określa ilość sztuk, wybiera sposób dostawy oraz metodę płatności, a także podaje niezbędne dane do realizacji zamówienia zgodnie z faktycznym stanem.

    4. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści oraz zaakceptowania Regulaminu i Polityki Prywatności.

    5. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. O złożeniu Zamówienia Klient zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany w Formularzu.

    6. Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone w dni robocze poza godzinami 8:00-16:00, w soboty, niedziele lub święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

    7. W przypadku żądania otrzymania faktury, Klient zobowiązany jest podać niezbędne dane firmowe nie później niż przy składaniu Zamówienia. Sprzedawca nie odpowiada za błędne lub niepełne dane, w tym numer NIP.

  3. Płatności

    1. Płatność odbywa się za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl z wykorzystaniem m.in. narzędzi: P24NOW, BLIK, Przelew online, Karty płatnicze, Apple Pay, Google Pay, eRaty, Portfele elektroniczne (PayPal, skycach), PayPo, Visa Mobile.

    2. Wszystkie ceny produktów podawane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena Produktu nie obejmuje kosztów dostawy, wniesienia ani montażu. Informacja o kosztach tych usług jest podawana na etapie składania Zamówienia.

  4. Realizacja zamówienia

    1. Termin realizacji zamówienia jest podany w Sklepie.

    2. Sprzedawca przystępuje do realizacji Zamówienia po jego opłaceniu.

    3. W przypadku, gdy Klient zakupi Produkty o różnym terminie realizacji w ramach jednego zamówienia, realizacja nastąpi zgodnie z terminem dla Produktu o najdłuższym czasie oczekiwania.

    4. Z chwilą wydania Produktu przewoźnikowi współpracującemu z producentem, na Klienta przechodzą wszelkie korzyści i ryzyka związane z Produktem. Za wydanie Produktu uważa się jego powierzenie przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez producenta.

§ 4 Odstąpienie od umowy

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin ten wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient lub osoba wskazana przez Klienta (inna niż przewoźnik) weszła w posiadanie Produktu. Uprawnienie to nie przysługuje Klientom dokonującym zakupu w ramach działalności gospodarczej, którzy dodatkowo proszą o wystawienie faktury VAT.

  2. Klient ponosi koszty zwrotu Produktu do Sprzedawcy. Przy zwrocie Produktu należy odpowiednio zabezpieczyć towar przed uszkodzeniami w transporcie. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za przebieg zwrotu – dostarczenie uszkodzonego towaru może skutkować roszczeniami z tytułu szkody. Jeśli Klient zdecyduje się skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musi poinformować o tym Sprzedawcę poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia na dane kontaktowe wskazane w § 2. Przesyłka nie może być nadana za pobraniem.

    Dodatkowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj.

§ 5 Reklamacje

Przyjmujemy reklamacje jedynie w przypadku wad fabrycznych mebli. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, ubytków lub naruszenia przesyłki, Klient powinien niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki) zgłosić reklamację do Sprzedawcy. Taki termin umożliwia dochodzenie roszczeń od przewoźnika. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu, żądanie Klienta oraz dokumentację fotograficzną. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 30 dni.